Menu

Back-up van Microsoft 365 in de cloud

Al je data in twee Nederlandse datacenters

Hoe heb jij de back-up van Microsoft 365 geregeld?

Je hebt gekozen om te werken met Microsoft 365. Handig, want daarmee heb je altijd en overal toegang tot je documenten en e-mail. Je data staat in een veilige cloud opgeslagen, dus iedereen binnen je bedrijf kan er altijd bij. Waar je misschien (nog) niet aan gedacht hebt: wat gebeurt er als Microsoft de telefoon niet oppakt en jij nét een mailtje hebt weggegooid dat niet meer in verwijderde items staat?

Lokaal aanspreekpunt

Als je met Microsoft 365 werkt, staan al je data en e-mails op de servers van Microsoft. Microsoft biedt een portal aan, waarin je e-mailadressen en gebruikers kunt aanmaken. De back-up en het support wordt ook verleend door Microsoft. Dit betekent dat ook in cruciale gevallen (zoals missen van je data) Microsoft je aanspreekpunt is. En Microsoft dus bepaalt of ze iets terug zetten. Veel gebruikers vinden dit geen fijn gevoel en daarom is het verstandig om te kiezen voor een back-up van je Microsoft 365, zodat je een lokaal aanspreekpunt hebt dat beschikt over je bestanden en e-mail. Bij Rovecom staat je data altijd opgeslagen in een van de twee datacenters in Nederland.

Voordelen van online back-up van Microsoft 365
  • Al je data in Microsoft 365 staat opgeslagen in een van de twee datacenters in Nederland
  • Betalen naar gebruik (bijvoorbeeld alleen e-mail of Microsoft Onedrive)
  • Terugzetten op bestandsniveau, agenda-item niveau en/of e-mailniveau
  • Data in een streng beveiligde datacenter
  • Rovecom als aanspreekpunt en geen eindeloze helpdeskwachtrijen
  • Retentiepunten zijn zelf te bepalen (bv. 30 dagen, kwartaal, jaar of zelfs meerdere jaren terug)

Wij helpen je graag

Wij regelen graag de online back-up van Microsoft 365 voor je, zodat jij er geen omkijken meer naar hebt.

De voordelen van Rovecom
  • Wij luisteren naar je, voordat we je advies geven
  • Bij ons geen ellenlange wachtmuziekjes als je met de helpdesk belt
  • Wij denken mee op de lange termijn
  • Onze ervaren supportmedewerkers helpen je graag weer op weg

Meer informatie

Wil je meer informatie? Laat je gegevens hieronder achter en wij nemen contact met je op. Bel je liever zelf? Ook dat kan. Je kunt ons bereiken via 0528 22 35 35 of via onderstaand contactformulier.

Benieuwd wat wij met jouw gegevens doen? Lees ons privacy statement.

Bekijk hier een aantal van onze referenties

Contact

Meer informatie? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken

Support door Rovecom Zakelijk

Klik op onderstaande button om de computer over te laten nemen

Neem mijn computer over

Rovecom Zakelijk