Oplossingsgericht werken en de oplostijd zo kort mogelijk houden is waar onze helpdesk voor staat. Een IT-probleem is ten slotte al vervelend genoeg. Bij Rovecom Zakelijk beschikken wij over een eigen helpdesk die rechtstreeks te benaderen is. Geen lange wachttijden zoals bij de grote providers maar gewoon een op een contact met onze specialisten. Wij vinden korte lijnen, bereikbaarheid, beschikbaarheid en oplossingsgericht denken belangrijk en daarom zijn wij je altijd snel van dienst. Veelal kunnen wij de problemen op afstand oplossen zodat je snel weer aan het werk kunt.
Contact opnemen met onze helpdesk
Wij zijn van maandag tot en met vrijdag te bereiken op 0528 – 22 35 35. Stuur je probleem of storing naar support@rovecom.nl en wij zullen dit zo snel mogelijk oppakken en contact met je opnemen. Eventueel verwijzen wij je ook door naar onze veel gestelde vragen voor veel voorkomende problemen en storingen.
Support door Rovecom Zakelijk
Gebruik maken van onze helpdesk? Er zijn meerdere mogelijkheden om beroep te kunnen doen op onze specialisten. Ons team staat graag voor je klaar! Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden door te spreken.