Menu

Support

Een probleem is namelijk al vervelend genoeg

Goede bereikbaarheid, dat is belangrijk

Als IT-bedrijf moet je goed bereikbaar zijn. Wanneer er een storing of een probleem optreedt bij onze klant, anticiperen we snel op de gestelde hulpvraag.

Wij hebben een doel: ervoor zorgen dat jij kan doorwerken en IT geen belemmering vormt maar juist ondersteuning biedt aan je dagelijkse werkzaamheden.

Mocht er een storing of probleem optreden, dan is het van belang om ervoor te zorgen dat jij snel weer aan het werk kan. Als IT-bedrijf dien je hier voor te zorgen!

Contact opnemen met Rovecom Zakelijk

We houden van korte lijntjes en persoonlijk contact. Zo kun je gewoon rechtstreeks bellen met 0528 22 35 35. Onze receptioniste verbindt je dan direct door met een van onze gespecialiseerde IT-medewerkers.

Het niet in één keer kunnen oplossen van een probleem kan veel frustratie opwekken bij klanten. Daarom streven wij ernaar een probleem first time fix te behandelen.

Daarnaast heb je op de website de mogelijkheid een ticket aan te maken in ons beheersysteem of kun je per mail een vraag stellen. Je bericht wordt dan zo spoedig mogelijk opgepakt.

Aanvullend bieden wij een verhoogd bereikbaarheidsdienstverlening pakket aan. Daarmee kun je 24/7 beroep op ons doen en kunnen problemen ook na kantoortijden en in het weekend opgelost worden.

Klaar om aan de slag te gaan?

Neem gerust contact op met ons voor een passend IT-advies.

Contact opnemen

Bekijk hier een aantal van onze referenties

Contact

Meer informatie? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken

Support door Tradle

Klik op onderstaande button om de computer over te laten nemen

Neem mijn computer over

Tradle B.V.