Menu

Apps

Rovecom introduceert Order App, Uren App en CRM App

Apps binnen handbereik voor werknemers om orders in te voeren, uren te koppelen of de recentste klantgegevens in te zien. Vanuit ons ontwikkeld met als doel de werkprocessen simpeler en efficiënter te maken. Werknemers zijn niet meer plaats afhankelijk en kunnen te allen tijde de apps openen. Deze app uitbreiding is beschikbaar voor Twinfield, Multivers en AccountView gebruikers.

Bedrijfsprocessen worden versimpeld voor werknemer

Met de apps worden bedrijfsprocessen eenvoudiger voor werknemers. De werknemer kan op een simpele manier iets bijwerken doordat de webapplicatie gebruikt kan worden op een telefoon, tablet, pc en laptop. Een laagdrempelige en toegankelijk manier voor werknemers om eigen-, relatie- en kantoorgegevens in te zien of aan te passen.

Samengevat

Bij app gebruik worden de gegevens uit de boekhoudsoftware gebruikt. Zo kan bijvoorbeeld de werknemer in de Uren app zijn uren indienen en koppelen aan een project waar hij mee bezig is geweest. Bij het indienen worden de geboekte uren in de boekhoudsoftware weggeschreven voor verdere verwerking. Ditzelfde geldt voor de Order app, de werknemer kan simpelweg een order indienen door een artikel te selecteren, kiest vervolgens het aantal en (eventuele) korting of bedrag. Met de CRM app, heeft de werknemer de recentste relatiegegevens in handbereik en kan hij eventuele notities toevoegen in de app, bijvoorbeeld wat er besproken is na ieder klantbezoek. Zo blijf je up-to-date en is er minder mailverkeer nodig.

Benieuwd naar de details? Lees meer over de Order app, Uren app en de CRM app.

Bekijk hier een aantal van onze referenties

Contact

Meer informatie? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken

Support door Tradle

Klik op onderstaande button om de computer over te laten nemen

Neem mijn computer over

Tradle B.V.